м. Новоселиця, Новоселицька ОТГ, Чернівецький район, Чернівецька область

Щомісячні Архіви: Березень 2022

Напрямки роботи логопедичного кабінету

Головним завданням діяльності вчителів-логопедів є планування і здійснення навчально-корекційної роботи з вихованцями які мають недоліки мовленнєвого розвитку.

Під час виховання дітей вчителі-логопеди та вихователі розв’язують завдання, що визначені БП “Я у Світі”. Основним завданням є корекція мовленнєвих розладів та розвиток всіх аспектів мовлення.

Завдання вчителя-логопеда в ЗДО:

1. Своєчасне виявлення порушень розвитку мовлення у вихованців.
2. Діагностичне обстеження дітей.

3. Консультативний супровід педагогів ЗДО та батьків, що виховують дітей з вадами мовлення.

4. Подолання порушень усного мовлення та попередження помилок на письмі.

5. Формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мовлення та зв’язного мовлення.

6. Розвиток артикуляційної, загальної, дрібної моторики та просодики.

ВІКОВІ ПОКАЗНИКИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ

Малюки починають оволодівати мовою з самого народження. Чуючи ласкавий мамин голос, вони вже у:

•2-3 місяці пробують відповісти “гулінням”;
•5-6 місяців – починають лепетати;
•8-9 місяців вимовляють перші нескладні слова;
•До кінця першого року життя здорова дитина чітко вимовляє звуки [а], [о], [у], [м], [н], [п], [б], [д], [т], [к], словниковий запас – 5-20 слів;
•1,5-2 роки – дитина починає розмовляти і має знати 100-300 слів, будувати нескладні фрази.
•До 3 років – словниковий запас збільшується в 3-4 рази. Малюк знає назви предметів, охоче розповідає де він був і що він бачив. Вимовляє всі звуки, крім сонорних [л], [р], [р’] і шиплячих [ш], [ж], [ч].

•На 4 році життя – словниковий запас складає 1500-2000 слів, дитина може переказувати казку, описувати враження від прогулянки. Не біда, якщо в цьому віці малюк плутає закінчення і бавить неправильно наголос.
•Вкінці 5 року – дитина повинна чітко вимовляти шиплячі і сонорні звуки, підбирати слова на заданий звук, впізнавати на слух звуки в слові.

КОЛИ СЛІД ЗВЕРНУТИСЬ ДО ЛОГОПЕДА

Шиплячі і сонорні : Ш,Ч,Ж,Л,Р, до кінця 5 р. життя.

 

 

Підставою для відвідування логопеда є неправильна вимова звуків.

Свистячі: С,З,Ц – малюк повинен чітко вимовляти до кінця 3 р. життя.



Якщо ви помітили помилки і вас тривожить мова вашої дитини зверніться до логопеда за консультацією і невідкладно, чим довше малюк буде картавити і шепелявити, тим міцніше закріпиться у нього неправильна вимова і тим важче буде в майбутньому виправити дефект.

Поки Збройні сили України мужньо захищають нашу землю,  колектив ЗДО «Дзвіночок» зібралися та приєднався до інших колективів плести маскувальні сітки й підтримувати одне одного.

Україна непереможна! Віримо в ЗСУ та в те, що гарних звісток з кожним днем ставатиме все більше!

Статистика сайту
  • 0
  • 0
  • 76
  • 13
  • 0
  • 2