Збанчук Маріанна Анатоліївна
– медична сестра ,
яка забезпечує здійснення оздоровчо-профілактичних заходів спрямованих на охорону і зміцнення здоров’я дітей. Активно співпрацює з батьками вихованців та педагогічним колективом з метою створення сприятливих умов для зміцнення та збереження здоров’я дітей.
Педагогічне кредо: « Якщо хочете виростити дитину щасливою, виростіть її здоровою» Ж.Ж.Руссо
Психологічну службу закладу очолює,
практичний психолог –
Безус Руслана Дмитрівна,
яка дбає про сприятливий психологічний мікроклімат у закладі. Головним чином у співпраці з сім’єю вважає за необхідне допомогти батькам зрозуміти правильні підходи до виховання, вибрати правильну тактику поведінки, які ґрунтуються на повазі до особистості дитини .
Освіта вища,“ Спеціаліст першої категорії ”
Музичні керівники:
Гульпе Анастасія В’ячеславівна
Освіта середньо спеціальна
. Педагогічне кредо: Музичне виховання – це не виховання музиканта, а насамперед виховання людини.
В.А. Сухомлинський
Бежан Анатолій Михайлович
Освіта бакалавр.
Педагогічне кредо: «Музика –могутнє джерело думки. Без музичного виховання неможливий повноцінний розумовий розвиток.»
В.А. Сухомлинський
На музичних заняттях вони розвивають кожну дитину і підходять до кожної дитини індивідуально. Велику увагу приділяють такому інструменту як – голос. Саме голос здатний стати основою музичної культури людини в майбутньому. На музичних заняттях вони вчать дітей любити співати пісні, вміти слухати музику різних жанрів, правильно, красиво і естетично рухатися. Працюючи з батьками вони вчать їх, щоб удома, на відпочинку, під час прогулянок зі своїми дітьми вони приділяли увагу музичному вихованню малюків і допомагали реально сприймати дійсність у всій красі і різноманітті, не руйнуючи чудовий світ дитини.
Інструктор з фізкультури
Скрикуляк Денис Сергійович
Освіта бакалавр
Педагогічне кредо: «Здоров’я, як і талант, кожен отримує від природи.Саме на те, як його зберегти, спрямована фізкультурно – оздоровча робота в дошкільному навчальному закладі.»
Інструктор з фізкультури я в освітній процес впроваджує організаційні форми роботи: заняття з фізкультури, фізкультурно-оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, фізкульт хвилинки, фізкультурні паузи, гімнастику після сну), фізкультура на свіжому повітрі, дні здоров’я, спортивні свята, розваги, рухливі ігри та індивідуальна робота. В роботі інструктор використовує елементи методики М.Єфименко. Підвищенню рухової активності наших дітей, пропаганді здорового способу життя є тісний зв’язок з батьками. В закладі проводяться спільні заходи: дні відкритих дверей, спортивні свята, дні здоров’я. Тому здорові усміхнені діти – результат нашої праці, ми працюємо за принципом: